Vše o nákupu

Zajímá Vás, jak probíhá nákup na našem e-shopu? Zde pro Vás přinášíme srozumitelné shrnutí. Obsáhlejší informace najdete v našich Obchodních podmínkách. Pro Vaše případné dotazy máme připraven kontaktní formulář.

Jak přidat do košíku správný výrobek?

U puškohledů je potřeba vždy zvolit správný typ záměrné osnovy, jinak není možné produkt přidat do košíku. Náhledové obrázky dostupných záměrných osnov najdete u každého produktu. V případě příslušenství je potřeba zvolit typ, který odpovídá přesně Vašemu puškohledu. U popisků veškerého příslušenství jsou vyjmenovány kompatibilní typy našich výrobků. Pokud si však nejste stále jisti, nejlepší je zeptat se nás.

Možnosti platby a dopravy?

Objednávku můžete zaplatit různými způsoby v závislosti na způsobu dopravy.

Pro objednávky zasílané Českou poštou nebo přepravní společností PPL doporučujeme platbu online kartou přes platební bránu GoPay. Je to nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby. Pro Českou poštu a PPL si můžete zvolit i možnost dobírky, kde ovšem negarantujeme možnost platby kartou při převzetí. Také můžete zvolit platbu převodem na účet, ale v tomto případě zásilku expedujeme až po připsání platby.

Pokud jste z Přerova a okolí, můžete si objednávku vyzvednout v naší podnikové prodejně. Zde je možné platit hotově nebo platební kartou.

Jak rychle expedujeme objednávku?

Výrobky, které jsou skladem, můžeme připravit k přepravě do následujícího dne. Objednávky placené převodem expedujeme až po ověření platby, což může trvat 2 až 3 dny. V případě víkendů, státních svátků a celozávodní dovolené expedujeme v nejbližší možné době.

Posíláme zásilky do zahraničí?

V současné době náš e-shop prodává pouze zákazníkům s adresou dodání v České republice. O možnostech rozšíření na Slovensko zatím jednáme.

Jak chráníme optiku proti poškození při přepravě?

Naše optika je standardně balena do kvalitních kartonových obalů, které posíláme v krabicích s dostatečnou výstelkou. Zatím se nám nestalo, že by došlo k poškození optiky. Dopravní společností běžně "opotřebený" balík nebude mít vliv na kvalitu produktu uvnitř. Pokud však balík při převzetí prokazuje viditelné známky poškození, zásilku nepřebírejte a nechejte si od přepravní společnosti sepsat potvrzení o poškození zásilky. Naše zásilky jsou u přepravní společnosti pojištěny na svou opravdovou hodnotu. 

Co dělat, když chci zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Samozřejmě se může stát, že při nákupu vyberete špatně. Ze zákona máte 14denní lhůtu na vrácení zboží, které nebylo používáno a není poškozeno. Především u puškohledů to znamená, že nebyly namontovány na zbraň a nebylo s nimi stříleno. Výrobek nám zašlete v kompletním původním obalu poštou nebo jinou přepravní společností na adresu podnikové prodejny. Do krabice přiložte průvodní dopis, kde uvedete číslo objednávky a číslo účtu, na který Vám máme vrátit peníze. V případě platby kartou Vám peníze vrátíme zpět na kartu. Pro Vaši vlastní pohodu doporučujeme zároveň poslat stejné informace na e-mail webmail@meopta.com, kde uvedete číslo objednávky a výčet výrobků, které chcete vrátit. 

Pokud nám vrátíte poškozené zboží nebo nekompletní balení, můžeme Vám vrácenou částku ponížit o náklady spojené s uvedením výrobku do původního stavu. Ve většině případů se tak ovšem neděje a my vracíme peníze v plné výši.

Právně závazné jsou zde naše Obchodní podmínky. Adresa podnikové prodejny: Meopta - optika, s.r.o., Podniková prodejna, Kabelíkova 1, Přerov 750 02

Na co je ještě dobré nezapomenout?

Na vybranou prémiovou optiku poskytujeme standardní záruku 10 let s možností rozšíření na 30 let. Rozšířenou 30letou záruku je ovšem potřeba registrovat do 30 dní od koupě na této stránce. Dodatečné registrace nejsou možné.

Z dlouholetých zkušeností doporučujeme svěřit montáž puškohledů zkušeným puškařům. Také víme, že se vyplatí investovat do kvalitní montáže.

Pro pozorování pomocí spektivu zase doporučujeme pořídit pevný stativ.